pondělí 24. září 2012

Někdy mám tu Prahu docela ráda..

..třeba jako včera.
Člověk ještě slintá, jak více méně spí (chodit na 7:50 je zlo! Ještěže je to tak zajímavé..^^), automaticky chmátne po Metru, aby měl ve škole co luštit a jde dál, aby stihl autobus (vysvětlete mi proč lidi v Praze běhaj, když jim to jezdí co pět minut? Pořád tomu nerozumím..).
Jenomže včera se mi tam dělala fronta, tak jsem musela čekat, říkám si, co se zase děje, dyť na téhle straně se fronty nedělaj najednou mi někdo vrazí moje Metro a jako bonus Activii. Eh? No, co bych se bránila... snídaně zadarmo. :D A taky že jo! Metro nás hned na úvodní straně inforomovalo, jak lidi ráno doma nesnídají, že snídají až v práci...a tak. Já nesnídám doma, protože bych musela dřív vstávat a to takhle nefunguje...

Žádné komentáře:

Okomentovat