středa 26. září 2012

Zápis čtvrtý

Princ Lawrenc, zápis čtvrtý:
Marilyn Manson se mi dnes ráno zdál jako šílený idiot, co nemá vůbec žádný smysl pro krásu (a nechápal jsem, jak může Hiroko z jeho hlasu a zjevu vrtět ocáskem). Teď po několika hodinách nepřetržitého vysílání jeho klipů (a snahy nalézt nějaký koncert ve formátu .avi, protože doma žádný není) si myslím, že je to úžasný zpěvák, s úžasnou postavou a příjemně ulítlými klipy. Líbí se mi ve Sweet dream, kde pobíhá jen v kraťoučké sukničce (Hiroko tvrdí, že je to baletní úbor, ale nejsem si jistý..) i v některých dalších klipech. Je to velmi pěkný chlap. *tváří se nevinně*
Hiroko, dodatek:
Jsem bonzák a jsem na to náležitě hrdá!
Tuhle jedeme už asi dvě hodiny v kuse..
Lawri se na to nedívá, ale nakonci mi vždycky panovačně přikáže klip zapnout, protože je tam záběr na to, jak nějaká paní (asi, ale kdo ví, Mary tam má taky červeně nalakované nehty..DX) mu strká prsty do tlamičky a vůbec je to celé takové... Lawri u toho má blažený výraz a přivýrá oči podobně jako Mary v klipu.., hm, že by vzpomínky na VŮDCE?? Jdu to z něj vypáčit..D: (Neb Maminka touží hrát Rybičky..Závislák..!..XD)

Žádné komentáře:

Okomentovat