středa 26. září 2012

Řasy

Nastala změna. (Hiroko dodává: a už druhé rozebrání, tentokrát však jen hlavy..^^")
Hiroko se podařilo polámat řasy na mém pravém oku, kdyby to bylo levé tak je to pochopitelné (tam mám totiž patku a jak ona se pořád snaží šoupnout ji za ucho..), ale ona to udělala na pravé straně. Nepochopím, jak se jí to mohlo podařit. Každopádně si tak způsobila další starosti a práci, kterou se snažila oddálit jak nejvíc to šlo.
Výměna řas.
Už jednou učinila marný pokus (Hiroko: A málem umřela hůzou, když jsem Lawrence šmrábla v obličeji, naštěstí to dobře dopadlo..:-)), ale teď už se to nedalo odložit.Víc ne.
A tak mám nové řasy. Dokonce hustší, protože je Hiroko nainstalovala ve dvou řadách. Moc s mi to takhle líbí. (Hiroko: Má taková něžnější výraz..^^)
Možná, že změnu ani nepostřehnete, ale pro Hiroko je to další úspěšný krok (Hiroko: hned po převazu, ale ten nebyl tak úspěšný a byl mnohem drsnější.. mé ubohé ruce to rozdýchavala ještě půl dne..), jsem zvědav, co bude dál?!
Je to pravda rozmazané, ale tady jsou nelíp vidět ty nové řasy..:-) Oproti původním jsou sice kratší, ale hustší. *odbivuje svůj odraz v zrcadle*

Žádné komentáře:

Okomentovat