pátek 28. září 2012

První den: Proč máš ráda BJD?

Proč máš ráda BJD?

Chtít, mám z toho úvahu na několik stran se spoustou výhod (a finančními nevýhodami :D). Ale pokusím se to aspoň nějak zkrátit. (Mám pocit, že kdybych to chtěla vyjádřit slovy a přesně, budu to do konce světa. Minimálně. :))

BJD mám ráda pro tu rozmanitost. Absolutně zbožňuju ty momenty, kdy se dozvím, jaký je model ten pekelný frajer, co jsem ho viděla na DA. Pak se na něj jdu podívat na jeho domovské stránky a s čelistí až na zemi zjistím, že se mi tam ale VŮŮŮBEC nelíbí. Anebo, že jsem ho už několikrát potkala jinde, ale vůbec, ani trošičku si nebyl podobný.
Mám je ráda proto, že pro nás můžou být tím kým my je chceme. Dělají nám radost a dovolují nám prostřednictvím sebe plnit si sny. Žít takový maličký život, jaký bychom si přáli pro sebe. Miluju je, protože jsou pro mě terapií. Zlepšují den svými roztomilými tlamičkami a úculy a vydíráním.
Mám je ráda, protože chci a MUSÍM! :-)
A končím, protože jinak se opravdu rozjedu a pak mě už nic nezastaví! :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat